PODPORA a SERVIS
RIEŠENIE OPRAVY V ZÁRUKE
Pre produkty Fujitsu poskytuje podporu autorizované servisné stredisko alebo Fujitsu ServiceDesk. V prípade riešenia chyby kontaktujte servisné stredisko SWISS a objednajte si servis pre váš produkt. Viac informácií a postup riešenia záručnej opravy ostatných výrobcov nájdete nižšie.
POZÁRUČNÝ SERVIS
V prípade, že potrebujete cenovú ponuku na servisný úkon alebo ste nenašli požadovanú servisnú službu, kontaktujte náš e-shop a my vám konkrétny servisný úkon vrátane náhradných dielov (pokiaľ sú potrebné) naceníme.
ROZŠÍRENIE ZÁRUKY
V prípade, že ste nenašli požadované rozšírenie záruky alebo potrebujete poradiť s výberom záruky pre vaše zariadenie, kontaktujte nás.
Kontaktujte OBCHODFujitsu ServiceDesk
Ak sa domnievate, že naše webové nástroje nevyriešia váš problém, potom odporúčame vyplniť kontaktný formulár a uviesť čo najviac podrobností o chybe produktu.
Fujitsu DeskUpdate
DeskUpdate je aplikácia pre automatickú inštaláciu softvéru (ovládače a utility) pre vaše zariadenie Fujitsu.
RIEŠENIE OPRAVY V ZÁRUKE PRE IČO
Pred zaslaním notebooku / PC do servisu sa prosím uistite, že sa nejedná o softvérový problém. Pre vylúčenie softvérového problému vám odporúčame zálohovať dáta a vykonať obnovu systému do pôvodného továrenského nastavenia (prostredníctvom utility eRecovery).
POSTUP NAHLÁSENIA OPRAVY
Prejdite na stránky autorizovaného servisu SWISS a objednajte si servis pre váš produkt. Autorizovaný servis vás môžeme kontaktovať telefonicky, e-mailom alebo iným spôsobom.
SERVISNÉ CENTRUM SWISS
Bratislava
Košice
Prebieha momentálne oprava vášho zariadenia?
Získajte aktuálne informácie o svojich opravách a prípadoch technickej podpory.
RIEŠENIE OPRAVY V ZÁRUKE BEZ IČO
(fyzická osoba nepodnikateľ)
Po odoslaní reklamačného formuláru vás budeme kontaktovať ohľadne ďalšieho postupu reklamácie.
OSTATNÉ PRODUKTY
Pre reklamáciu spotrebného materiálu a príslušenstva Fujitsu (brašne, káble, redukcie a pod.) a produktov ostatných výrobcov ponúkaných v internetovom obchode fujitsu-shop.sk kontaktujte predajcu:
Euroline computer s.r.o.
(CMC Data)
Svätoplukova 7
036 01 Martin
POZÁRUČNÝ SERVIS
V našom servise vykonávame pozáručný servis na všetky produkty predávané v internetovom obchode fujitsu-shop.sk.
Pre nacenenie pozáručnej opravy postačuje vyplniť formulár a vyžiadať si cenovú ponuku, alebo doručiť zariadenie do nášho servisného strediska v Martine. Analýzu poruchy a ponuku na servis väčšinou nie je možné spraviť na diaľku, preto vás môže servis požiadať o doručenie tovaru do servisného strediska v Martine.
TOVAR DO SERVISU JE MOŽNÉ DORUČIŤ:
- OSOBNE NA PREDAJŇU
- ZASLAŤ KURIÉROM na našu adresu
- OBJEDNAŤ ZVOZ DO SERVISU (balík do 10 kg)
CENOVÁ PONUKA
Pokiaľ chcete využiť zvoz zariadenia do servisu, vyplňte vo formulári adresu na vyzdvihnutie zásielky. Odoslaním formulára súhlasíte s podmienkami a cenou za poskytnuté služby.
VYSTAVENIE PONUKY
Po analýze poruchy vám zašleme cenovú ponuku na servisnú službu alebo opravu, vrátane potrebných náhradných dielov.
AK VÁM CENOVÁ PONUKA NEVYHOVUJE
Pokiaľ s cenovou ponukou na opravou nebudete súhlasiť, bude vám účtovaný poplatok za základnú analýzu a nacenenie opravy:
29,90 € s DPH
SERVIS
Ak budete s opravou a cenou podľa ponuky súhlasiť, bude vám účtovaný poplatok za základnú analýzu a cena za poskytnuté služby, doprava zariadenia späť k vám je bezplatná.
POKYNY PRE SPRÁVNE ZABALENIE ZÁSIELKY
Zasielané zariadenie je nutné riadne zabaliť tak, aby pri preprave nedošlo k jeho poškodeniu. Reklamované zariadenie zabaľte najlepšie do originálnej alebo inej pevnej krabice. Priestor medzi obalom a produktom vyplňte obalovým materiálom a uistite sa, že sa zariadenie ani priložené príslušenstvo pri manipulácii s krabicou nepohybuje.